-
Welke ondersteuning kan ik verwachten?
Wanneer je start met Schoonsoft, sta je er niet alleen voor. Je krijgt uitgebreide begeleiding bij het opzetten en inrichten van de administratie, praktische trainingen voor je team om iedereen aan boord te krijgen en doorlopende ondersteuning voor elke vraag of uitdaging die na de implementatie opduikt.
-
Hoe lang duurt de implementatie ?
Er is geen technische implementatie noodzakelijk, je start direct in je eigen omgeving in de cloud. Uiteraard geven we je graag advies over alle functies. Als je start hebben we alle stamgegevens, rechten en instellingen standaard goed gezet voor je.
-
Kan ik de software ook op een Mac computer gebruiker?
Ja, de software werkt in een browser, dus ook op een Mac computer.
-
Hoe kom ik aan de laatste versie van de software?
We zorgen voor automatische updates, zodat je altijd de laatste versie gebruikt. Als er een nieuwe versie is, dan krijg je daar een melding van.
-
Met welke browsers werkt de software?
De software werkt in alle moderne browsers, zoals Chrome, Firefox, Safari en Edge.
-
Als ik ga starten, moet ik dan alles opnieuw invoeren?
Dit hoeft niet. We hebben een import functie, waarmee je eenvoudig je bestaande gegevens kunt importeren.
-
Kan ik mijn eigen huisstijl blijven gebruiken?
Ja dat kan. Je kunt je eigen logo en kleuren instellen. Ook kun je de verschillende e-mail teksten aanpassen.
-
Kan Schoonsoft samenwerken met andere software pakketten die ik al gebruik?
Absoluut! Er zijn koppelingen met andere systemen die je mogelijk al gebruikt zoals boekhouding of salaris administratie. Hiermee kunnen gegevens makkelijk gekoppeld worden.