Betaalbare bedrijfssoftware voor schoonmaakbedrijven

Bedrijfssoftware voor schoonmaakbedrijven

Bij Schoonsoft weten we dat niemand zit te wachten op ingewikkelde software. Daarom hebben we onze software zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt. Bovendien werkt het razendsnel. Van het maken van een opdrachtbon tot het volledig automatiseren van routineklusjes zoals urenroosters kopieren of facturen versturen. Dit stelt je in staat om je operationele processen te optimaliseren.

En wat nog mooier is? Onze software voor de schoonmaak branche is ook nog eens heel betaalbaar. Kortom, met de software van Schoonsoft werk je efficiënter en bespaar je kosten.

✅Werkprogramma’s en instructies altijd digitaal bij de hand

Voorkom misverstanden – medewerkers weten precies wat ze moeten doen.

✅ Digitaal schoonmaaklogboek en controlelijsten

Voldoe eenvoudig aan afspraken en wetgeving.

✅ Realtime rapportages en meldingen

Rapporteer direct vanuit de app – inclusief foto’s of opmerkingen.

✅ Planning en medewerkersbeheer

Plan personeel efficiënt in, koppel aan locatie of dienst, en hou grip op afwezigheid.


✅ Automatische herhaalopdrachten en periodiek werk

Laat Schoonsoft periodieke schoonmaak automatisch inplannen.


✅ Kwaliteitscontroles (interne audit of klantinspectie)

Eenvoudige checklists, rapportage met scores, foto’s en actiepunten.


✅ Facturatie en urenregistratie

Uren bijhouden op locatie – direct door naar je administratie.


Op kantoor en op de werkvloer

Wij zijn ervan overtuigd dat ERP-software niet duur hoeft te zijn. Alle schoonmaakbedrijven en glazenwassers zouden toegang moeten hebben tot CRM en ERP-software om klantrelaties te optimaliseren. Wij bieden de diverse abonnementen aan die je voor een vast bedrag kunt gebruiken, zo geven wij iedereen de mogelijkheid om operationele en administratieve processen te optimaliseren. Wij geloven dat digitalisering snel, eenvoudig en betaalbaar zou moeten zijn. Op kantoor en op de werkvloer.

Wanneer je start met Schoonsoft, sta je er niet alleen voor. Je krijgt begeleiding bij het opzetten en inrichten van de administratie, praktische trainingen voor je team om iedereen aan boord te krijgen en ondersteuning voor elke vraag of uitdaging die na de implementatie opduikt.

Er zijn ook koppelingen met andere systemen die je mogelijk al gebruikt zoals boekhouding of salaris administratie. Hiermee kunnen gegevens makkelijk gekoppeld worden.